STARTWEEK "DEEL JE LEVEN" VAN 18-23 SEPTEMBER

ZONDAG 18 SEPTEMBER.
10.00 uur: Startdienst met medewerking van de Jeugdkapel en het koor ‘Desire’ uit Hoofddorp olv. Diane Ranselaar.
11.45: Workshops voor oud en jong: Dansen, zingen, schilderen en een Emmaüswandeling (twee aan twee wandelen en een gesprek voeren).
12.45: Een lunch met hapjes uit verschillende keukens.

MAANDAG 19 SEPTEMBER.
19.30: Filmavond georganiseerd door de Raad van Kerken. Getoond zal worden de film: A perdre la raison.
De film wordt ingeleid en afgesloten met een gesprek olv. pater karmeliet Gerard Westendorp.

DINSDAG 20 SEPTEMBER.
18.00 uur: Walk-inn dinner.
Om 18.00 uur start met een gezamenlijke borrel in de Karavanserai.
Om 18.45 gaan we op pad naar het voorgerecht.
Om 19.45 uur vertrekken we naar het hoofdgerecht.
Om 21.00 uur vertrekken we naar het laatste adres voor het nagerecht.

WOENSDAG 21 SEPTEMBER.
16.30 uur : Een spetterend optreden van Kindertheater Zwuf uit Hoofddorp voor de kinderen van de kinderdienst en hun vriendjes en vriendinnetjes. Na de voorstelling is er pannenkoekenfeest tot 18.30 uur.

Kindervoorstelling 'Op zoek naar een vriend' in de startweek
Woensdagmiddag 21 september om 16.30 uur. Na afloop pannenkoeken eten tot 18.30 uur. De kinderen uit de kerk zijn allemaal uitgenodigd om de voorstelling over God die een vriend zoekt bij te wonen. Zij krijgen kaartjes om uit te delen aan hun vriendjes, vriendinnetjes en klasgenootjes. Uiteraard bent u ook van harte welkom met uw (klein)kind. Opgeven is niet perse noodzakelijk, maar is voor een indicatie van het aantal kinderen wel handig: wilmavanandel@hotmail.com
De voorstelling gaat over licht, donker... water en land... dieren in allerlei soorten en maten...
De wereld is net geschapen en is nog mooier geworden dan dat God ooit gedacht had. Morgen gaat hij er eens uitgebreid van genieten. Een strandwandeling, bergbeklimmen, zwemmen in een oase, helaas doet hij alles alleen. Het plezier kan 'ie met niemand delen. Dan ziet hij zijn spiegelbeeld in een beekje en hij besluit zichzelf na te maken. De mens in al zijn veelkleurigheid.. Een voorstelling die ondersteund wordt door mooie beelden en vrolijke liedjes,  gebaseerd op het scheppingsverhaal. Kinderen worden geprikkeld om na te denken waarom ze hier zijn en te bedenken dat ze allemaal uniek zijn! Wilma van Andel.

DONDERDAG 22 SEPTEMBER.
20.00 uur: Een unieke bijbelquiz olv. Wilma van de Veen van het Nederlands Bijbelgenootschap.

VRIJDAG 23 SEPTEMBER.
18.00 uur: Barbecue, verzorgd door onze koster & familie. Bij goed weer in de tuin van de kerk, bij slecht weer in de Karavanserai.