Koster gevraagd

De protestantse gemeente Badhoevedorp - Lijnden is op zoek naar een Koster
8 uur per week, flexibel inzetbaar

De functie
We zijn vanaf de zomer 2023 op zoek naar iemand met een dienstverlenende, praktische instelling die kosterstaken op zich neemt in onze Pelgrimskerk aan de Havikstraat 5 in Badhoevedorp.
Het zelf indelen van werkuren is mogelijk. Flexibel inzetbaar zijn is een voorwaarde. Het gaat om 8 uur gedurende de week: op zondagochtenden, doordeweekse avonden en enkele uren overdag.

Taakomschrijving
De koster zorgt voor het dagelijkse reilen en zeilen in de kerk. De koster zorgt dat de kerk beschikbaar is voor doordeweekse activiteiten en voor kerkdiensten. De koster zorgt bijvoorbeeld voor de juiste opstelling van tafels en stoelen voorafgaand aan de activiteit, ontvangt de gebruikers en huurders en ondersteunt hen met praktische zaken. De koster regelt de gebruikersagenda van de kerk. Ook regelt de koster klein onderhoud en het ontvangen van leveranciers en bedrijven voor onderhoudswerkzaamheden.
U werkt samen met andere (vrijwillige) hulpkosters.

Aanbod
De functie wordt aangegaan voor bepaalde tijd. Vergoeding nader overeen te komen.
Een overeenkomst op freelance basis is ook een mogelijkheid.

Uw profiel
Wonen in of in de buurt van Badhoevedorp is een voorwaarde.
Kerkelijk geïnteresseerd of meelevend is een pré. Al bekend zijn binnen onze kerkelijke gemeente is dat natuurlijk ook.
Studenten en gepensioneerden worden van harte uitgenodigd te reageren.
En twijfelt u of in uw situatie deze vacature iets voor u is: neem gerust contact op, voor overleg.

Contact
Voor inlichtingen over de vacature en/ of uw interesse te melden voor deze vacature kunt u het beste mailen naar financiele.administratie@pelgrimskerk.org

----------------------

Periodiek schenken