KERKDIENST TIJDENS EN VOOR PASEN

De voorgangers van de verschillende diensten (Aswoensdag, Witte Donderdag, Goede Vrijdag en de paaswake van zaterdag en de paasmorgen) hebben hun voorbereiding en preek “op papier (digitaal)”uitgewerkt. Deze zijn via www.pelgrimskerk.org en e-mail beschikbaar. Wij zullen het volgende aanbieden:
Vanaf dinsdag staat op www.pelgrimskerk.org onder de kop “KERKDIENSTEN” bij de juiste dag/datum een “link”, die u automatisch naar de tekst leidt. U kunt deze dus op elk gewenst moment lezen en herlezen.
Telkens één dag vóór de dag waarop de dienst betrekking heeft ontvangen gemeenteleden waarvan wij hun e-mailadres hebben een bericht met in bijlage dezelfde weergave. Zo kunt u zelf bepalen of en wanneer u dit wilt lezen.
Evenals voor de kerkelijke berichtgeving (zie de mededeling van de Kerkenraad) geldt ook hier dat u ongetwijfeld weet wie in uw nabije omgeving geen toegang heeft tot de digitale bestanden. Denk aan uw naasten: een printje bezorgen is eenvoudig en geeft veel vreugde bij de ontvanger!