woensdag 24 mei 2023

24 mei Voorbereiding Overstap-dienst

woensdag 24 mei 2023
 Pelgrimskerk

De overstapdienst is zondag 18 juni in de Pelgrimskerk. De dienst is speciaal voor kinderen die overstappen van de basisschool naar de middelbare school. Graag geven we hen een steuntje in de rug. Ouders en kinderen kunnen woensdag 24 mei a.s. meedenken over de invulling van deze dienst, zoals het kiezen van liedjes, filmpjes, gebeden en het verhaal. Plaats: Rode Zaal, Pelgrimskerk; tijd: 20.00 uur. Graag even aanmelden bij Mirjam.
De overstap van de lagere school naar de middelbare, is een heel grote. Maar misschien zijn er nog wel meer overstappers: een andere baan, een nieuwe opleiding, een verhuizing … Ben jij ook een overstapper, laat het Mirjam weten (dsmvermeij[@]gmail.com of 06 3864 8035). Mirjam