zondag 25 oktober 2015

zondag 25 oktober 2015
 15.00  - 18.00
 Kerkzaal Pelgrimskerk

Tijdens deze zangmiddag op 25 oktober 2015 zullen we ons voorbereiden op Advent en Kerst, maar daarnaast zingen we ook vee vertrouwde liederen.
Er zal een klein koor zijn dat onder leiding van cantor Ineke Peerboom van de Engelbewaardersparochie in Badhoevedorp zingt als motor voor de samenzang. Met piano en orgel begeleiding door Jacob Kuikman uit Badhoevedorp. Over de achtergrond van enkele liederen zal wat worden toegelicht door Bert Griffioen.

Zowel Rooms-katholieke parochianen als Protestantse gemeenteleden worden nadrukkelijk uitgenodigd uit Vijfhuizen, Halfweg-Zwanenburg en Badhoevedorp-Lijnden. Maar natuurlijk zijn ook mensen uit bijvoorbeeld Hoofddorp of Nieuw-Sloten of van elders hartelijke welkom om mee te komen doen.
Programma:
kerk open vanaf 14.45 uur
Aanvang zingen 15.00 uur
16.15 uur Pauze Koffie/thee
16.45 tot 17.30 uur zingen
17.30 uur sluiting en borrel

We hopen op een mooie muzikale middag en uw aanwezigheid.
Hartelijke groet, Bert Griffioen, mede namens Ineke Peereboom.