VRIJWILLIGERS GEVRAAGD.....

.........voor reparatie van een schuurdakje en vernieuwen van de blokhut bij de pastorie.

Het CvK heeft in de kerkenraad toegelicht welke onderhoudswerkzaamheden er dit voorjaar zoals moeten gebeuren. Gelukkig zijn dat er zo te zien niet zo erg veel op dit moment. Maar……..het zijn wel een paar klussen waarbij we één of twee zaterdagen een paar flinke kerels nodig hebben om:
  • Het dak van het schuurtje bij de kosterswoning opnieuw van dakbedekking te voorzien;
  • De blokhut in de tuin van de pastorie weg te halen en er een nieuwe blokhut neer te zetten.
En omdat we tegenwoordig helaas geen “vaste HOP-ploeg” meer hebben, kan dat alleen gebeuren als er een paar mannen één of twee zaterdagen komen helpen.
  • Zwaar? Welnee, joh; het met z’n allen valt dat best mee.
  • Moeilijk? Ook dat valt erg mee; met elkaar weet je best heel veel; wie heeft er nu nog nooit een bouwpakket in elkaar gezet!

Geef je gewoon even op via vz.kerkrentmeesters.org of bij Harm Jonker. Zodra hij voldoende mankracht heeft, kan het materiaal worden besteld en kunnen jullie aan de slag!

Uw kerkenraad