OPBAREN, CONDOLEREN EN AFSCHEID NEMEN

OPBAREN, CONDOLEREN EN AFSCHEID NEMEN BIJ DE PELGRIMSKERK IN BADHOEVEDORP is de titel van een notitie die is opgesteld door een voorbereidingscommissie namens het College van Kerkrentmeesters.
Hierin wordt voorgesteld een rouwsuite in te richten in de Karavanserai.
Verder kan de ontvangstruimte in de Karavanserai ook dienen als ruimte om condoleancebijeenkomsten te houden en-of uitvaarten te doen plaatsvinden.
Uitvaarten kunnen ook plaatsvinden vanuit de kerkzaal van het gebouw, waar zowel een orgel, een piano als een beamer beschikbaar is ter ondersteuning van de uitvaartbijeenkomst.

Tijdens de gemeenteavond op 19 juni 2017 is een toelichting gegeven op deze plannen en is uw mening gevraagd. Wij zijn blij met alle (veelal positieve) reacties.

Voor de volledigheid vindt u hieronder een link naar de volledige tekst van de notitie.
/uploads/klant446/files/Opbaren Condoleren en Afscheid nemen bij de Pelgrimskerk - 2017-03-08.pdf