woensdag 26 juni 2024

woensdag 26 juni 2024
 14:30  - 16:00
 Ontmoetingsruimte Pelgrimskerk

Zomertijd is weer tijd voor T(hee) & T(hema)

Thee met een Thema

Woensdag 26 juni: Inger Albers vertelt “Over een middeleeuwse vos”.

Het is zo langzamerhand een goede gewoonte geworden om in de maanden juni, juli en augustus samen met de parochiekerk middagen te organiseren onder de titel “Thee met een Thema (T&T)”. Het doel is elkaar te ontmoeten en onder het genot van een kopje thee of koffie samen in gesprek te komen rond een thema, dat door een gastspreker wordt ingeleid. Ook komende zomer willen wij dit weer gaan doen.

Om 14.15 uur staat de thee of koffie klaar en we beginnen om 14.30 uur. Rond 16.00 uur sluiten we af. Houdt u vooral de Meerkontakt en/of de site in de gaten voor nadere informatie. We hopen dat u er weer bij zal zijn!

hierna;
           Woensdag 24 juli: Epie Boven daagt u uit met een quiz over verhalen in en over de Bijbel.
          Woensdag 21 augustus: Pastor Dick Duyves neemt u mee met de tekst “Stil maar, wacht maar, alles wordt nieuw” van Michel van der Plas, naar Godfried Bomans, Wim Sonneveld (“Zeg maar ja tegen het leven”) en anderen. U bent van harte welkom.

Informatie: Afra Kloppenburg, tel 020-6595262 en Lucie Gijzenberg, tel 023-5551754
Namens de voorbereidingsgroep, Lucie Gijzenberg