Van de redactie

april 2024

De website bevat een actuele agenda, en biedt opnames van de kerkdiensten en enkele meditaties van onder anderen ds. Vermeij.

Onder het item activiteiten vindt u informatie over het pastoraat, diaconaat, cateschese, muziek en kunst in de kerk en de bloemengroep.
De website bevat ook een item media. Daarin treft u de Meerkontakt (en een archief met Meerkontakten van de afgelopen jaren) aan, alsmede een fotoalbum. Aan dat laatste moet nog veel gedaan worden, maar ik hoop dat mede hierdoor een mooie geschiedenisbeschrijving van de kerk ontstaat. - met dank aan de ons vroeg ontvallen Ineke Mebius - zij heeft in 2001 al eens een prachtige geschiedenis van de kerken in Badhoevedorp-Lijnden geschreven: De tweede steenfinal.pdf (pelgrimskerk.org)

Natuurlijk vindt u ook de namen en mailadressen van vele actieve kerkleden (zie Contact) en een lijst van alle voorgangers die de protestantse kerkelijke gemeenschap van Badhoevedorp-Lijnden hebben gediend (zie Algemeen).

Paul Boersma