zaterdag 8 juni 2019

16.45 uur  - 18.30 uur
 Pelgrimskerk
Prijs:
 U kunt na afloop een gift doen voor wat het concert u waard is!!

Jeroen Koopman, geboren in Amsterdam, studeerde in de Jong Talentklas van het Koninklijk Conservatorium van Den Haag en studeert dit jaar in september af voor zijn ‘Master of Music’ aan het Conservatorium van Amsterdam.
Jeroen concerteerde onder andere in de Grote of St.-Bavokerk Haarlem, het Internationale Orgelfestival in Treviso in Italië en het Concertgebouw Amsterdam, waar hij een solo optreden verzorgde ter ere van de 20e verjaardag van ‘Stichting Papageno’ van Jaap van Zweden en de 130e verjaardag van het Koninklijk Concertgebouw.

Elena Roce is geboren in Pula, Kroatië en studeerde orgel bij Eduard Kancelar en zang bij Cvetan Pelcic. Momenteel studeert zij orgel als Erasmus student aan het Conservatorium van Amsterdam bij Matthias Havinga.
Elena heeft een uitgebreide concertpraktijk voor zowel orgel als zang, waarbij zij al in verschillende Europese landen heeft opgetreden. Ook is zij artistiek leider van het Internationale Orgelfestival Histriae in Kroatië. Recentelijk was zij live op radio 4 vanuit het Concertgebouw Amsterdam te horen in de concertserie Meesters & Gezellen, waarmee zij in verschillende grote steden in Nederland als sopraan solist heeft opgetreden.