vrijdag 27 maart 2020

BEELDENDE KUNST IN HET KERKCAFÉ op 27 maart 2020 (gaat helaas niet door!)

vrijdag 27 maart 2020
 18.30 uur  - 22.30 uur
 ontmoetingsruimte Pelgrimskerk

Vanaf 18.30 u. staat de deur weer open en bent u van harte welkom. U wordt weer gastvrij  ontvangen met koffie en thee en iets lekkers. Het gesprek begint ongeveer om 19.15 uur.  Opnieuw belooft het een boeiende avond te worden waarvoor we in de persoon van Ruud Bartlema een deskundige spreker hebben uitgenodigd.

Als beeldend kunstenaar werd hij opgeleid door Maarten Krabbé aan de Vrije Academie in Amsterdam en hij studeerde theologie aan de Universiteit van Amsterdam. Hij verdiepte zich o.a. in leven en werk van Marc Chagall en geeft veel cursussen en lezingen. Als beeldend kunstenaar werd hij opgeleid door Maarten Krabbé aan de Vrije Academie in Amsterdam en hij studeerde theologie aan de Universiteit van Amsterdam. Hij verdiepte zich o.a. in leven en werk van Marc Chagall en geeft veel cursussen en lezingen.

Na zijn presentatie is er weer alle gelegenheid om met elkaar en vervolgens ook met Ruud Bartlema in gesprek te gaan.
Zoals het gaat in een café willen we in het kerkcafe  een informele sfeer en een goed gesprek met elkaar verbinden. Er wordt ook weer gezorgd voor een drankje en een hapje. Om ongeveer half tien beeindigen we het gesprek waarna er voldoende gelegenheid is om na te praten.