KERKBALANS 2019: KERK ZIJN WE SAMEN! WE REKENEN GRAAG OP UW FINANCIELE BIJDRAGE!

In 2018 gaf onze gemeente €102.000 aan de Actie Kerkbalans. Mede dankzij deze opbrengst konden we dat jaar weer veel activiteiten organiseren zoals onder andere Vijvergesprekken, Thee met thema, Eetclub en een jeugdweekend. Daarnaast hebben we uw bijdrage gebruikt om diaconaal en pastoraal betrokken te zijn bij mensen dichtbij en ver weg en om gezamenlijk op zondag ons geloof te vieren. Tenslotte hebben we een deel van de opbrengst benut voor noodzakelijk onderhoud aan ons kerkgebouw. Ook dit jaar hopen we weer net zoveel geld op te halen als het vorig jaar om zo ook in 2019 weer kerk te kunnen zijn voor iedereen.