Een feestelijk welkom voor de nieuwe bewoners van Lentezijde!

WELKOM AAN DE BEWONERS VAN DE NIEUWE WIJK: LENTEZIJDE

Een aantal vrijwilligers van onze kerkelijke gemeente besprak hoe leuk het is dat het dorp eindelijk weer een nieuwe wijk met bewoners "rijker" is.
Eigenlijk is het toch heel leuk als je ergens nieuw komt wonen dat de bewoners die er al langer wonen je welkom heten.
En zij voegden de daad bij het woord. Zij kochten eenSmal horizontaal aantal bloemetjes en maakten daarvan leuke bloemstukjes. Samen met een welkomstwenskaartje brachten zij die met elkaar vrijdag 24 juni 2016 rond bij de nieuwe bewoners. De meeste "nieuwkomers" waren aangenaam verrast en vonden het een leuk en warm onthaal in het dorp.

En wie weet.....zijn er onder hen ook mede-bewoners die in gebaar aanleiding zien onze website eens te bezoeken om te kijken wat wij als gemeente doen en misschien komen zij dan ook eens gezellig bij ons langs, of dat nu op zondag in de kerkdienst is of bij andere aktiviteiten. Misschien willen zij zelfs wel ergens aan "meedoen" of "meewerken".
Met de zomer voor de deur zijn er natuurlijk nu niet zoveel aktiviteiten, maar.....in september is de "startweek" en vanaf dan zijn er weer volop mogelijkheden om aan allerlei aktiviteiten mee te doen!